Skip to Content

VIL DU DELTA I EN 

TRE UKERS DIGITAL WORKSHOP?

Meld deg på, få hjelp til å inngå partnerskap og finn de riktige kundene til din virksomhet. Kurset retter seg mot idealistiske gründere, som ønsker å utrette positiv endring.


Søk nå

Derfor bør du bli med

I kurset vil du


  • Delta i tre digitale workshops der vi identifiserer hvilke steg du kan ta for å løfte ditt konsept videre
  • Utvikle et eget arbeidskart med milepæler
  • Få verdifulle innspill fra andre deltagere på utfordringer og muligheter som du står overfor.
  • Få to personlige veiledningstimer 1:1, der vi jobber med å spisse budskapet og skreddersy en fremgangsmåte som passer deg og ditt konsept.
  • Få evaluert konseptet ditt gjennom markedsdrevet innovasjon.
  • Identifisert mulige partnere
  • Lære hvordan du kan lansere produktet i markedet


Praktisk gjennomføring


  • 3 digitale gruppe workshops a 60 minutter per gang gjennomføres mandag 3. juni, mandag 10. juni og mandag 17. juni kl. 14 på google meet. 
  • En engelskspråklig workshop kan gjennomføres ved behov senere på ettermiddagen eller kvelden.
  • Veiledningstimene 1:1 gjennomføres på et passende tidsounkt, og varer 45 minutter hver gang.


Du vil sitte igjen med


  • Et utvidet nettverk med gründere i samme situasjon.
  • En konkret tilbakemelding om markedspotensialet i din idé.
  • Et spisset budskap, slik at det blir enklere å kommunisere din idé til andre.
  • En lanseringsplan for din idé.
  • Økt trygghet og ny kunnskap i hvordan din idé bidrar til positiv endring og hvordan dette kan løfte din virksomhet et steg videre.


The three-week digital workshop is suitable for entrepreneurs and business owners who have established interest for their product or service in the market, but are struggling to grow their business from one to several customers.

Du får alt dette til kun 1490,- NOK eks. mva. eller 140 USD eks. mva.


Meld deg på her

Om Ellen Loxley-Slåttsveen

Workshopen holdes av Ellen Loxley-Slåttsveen som har mer enn 13 års erfaring fra ulike vekstbedrifter. Hun har jobbet innenfor daglig ledelse, kommersiell ledelse og kommunikasjonsledelse av en rekke bærekraftige brands. Selskapene inkluderer teknologi, kosmetikk, mobilitet, fornybar energi og mat.


Les mer her