Skip to Content

Vekst og samarbeid

Sliter callsenteret med høy turnover?


For bedrifter som bedriver salg og kundeservice via telefon, kan hverdagen for de ansatte innebære både press og høy grad av repetisjon. Slike avdelinger har ofte høy turnover-rate og potensiale for å øke produktiviteten.

Ta kontakt

Vekst, teamutvikling og bedre arbeidsmiljø


Lag et eget identitetsfundament og samskap en klar retning gjennom en felles visjon, posisjonering og verdigrunnlag. Deretter settes strategien ut i live gjennom en egenutviklet handlingsplan med målsetninger og tiltak.

En klar identitet for avdelingen gir en fellesskapsfølelse og høyere eierskap blant de ansatte. Erfaringsdeling bidrar til å utvikle nye ferdigheter innenfor kommunikasjon, problemløsning og samarbeid.


Book et møte

Ønsker du bedre salgsmiljø i din avdeling? Ta kontakt.


Følg oss på Spotify for å høre hvordan trønderske gründere har håndtert motgang i egen virksomhet.


Hør podcasten her

Andre tjenester

Mentorhjelp

Bestill et ti-timers mentorprogram for å jobbe med virksomheten på et strategisk nivå.

Nøkkelområder: Go-to market strategy, market strategy, communication, distribution channels, sales strategy, sustainable brands, b2b, b2c, b2g, saas, streamline production

Workshops

Bestill en strategiworkshop for å strukturere virksomheten og oppnå vekst. Du sitter igjen med en strategisk milepælplan, som får ditt produkt raskere inn i markedet.

Leder til leie

Lei inn Ellen Loxley-Slåttsveen for å gjennomføre strategien i selskapet som daglig leder, markedssjef, salgssjef på månedsbasis.